plot twistų mišrainė

 

Nepatikimo pasakotojo idėjos man patinka, bet kiek teko susidurti ir kabo grynai ant to vieno plot twisto, o šiaip yra tokios vidutiniškos nuobodybės. Tai su ‘Kartais aš meluoju’ taip nebuvo. Ši buvo įdomi ir įtraukianti nuo pirmo iki paskutinio puslapio. Tikras trileris su nenumaldomu noru sužinoti, o gi kas toliau. 

Apskritai sunku kalbėti apie šią knygą neatskleidžiant visų jos paslapčių, o apie dabartį komoje, savaitės senumo intriguojančius įvykius ir vaikystės dienoraščio fragmentų trisluoksnį pyragą, kuriuo konstruojamas šis romanas, skalambijama visur. Todėl tenka tiesiog pereiti prie asmeninio vertinimo, o jis sudėtingas, nes nors knyga tikrai jaudinanti, esu sutrikusi dėl to, kaip labai ji man patiko. Iš tiesų gal šiek tiek pykau ant autorės dėl akivaizdaus melavimo skaitytojui, bet iš kitos pusės pati buvau kalta, kad per mažai į detales dėmesį kreipiau turbūt, o didžiulių spragų su plot twistu iš atminties  neiškrapščiau, tai buvau nusiteikusi skelbti savo meilę knygai, bet tuomet nutiko pati pabaiga ir aš nuėjau paskaityti goodreads klausimų-atsakymų ir supratau, kad šita knyga labiau sumauta nei maniau ir man toks sumautumo lygis jau ne visai prie širdies. 

Pirmiausia tai yra problema su vertimu, nes tik pamačiusi vienos eilutės originalą pradėjo kilti klausimai, kurių vertimo variantas nesukėlė. Ir tuomet pagalvojau kiek dar niuansų netekau dėl tokių mažyčių ir gal tinkamų vertimo pakeitimų, bet pakeičiančių šią perdėm susuktą istoriją. Kita vertus, mano manymu neturėtų knyga taip labai ant tokių pavienių sakinių kaboti. Man neatrodo labai sąžininga parašyti šitą knygą kur tiesa keičiasi kas 5 minutes ir tos tiesos galiausiai nė nepapasakoti. Kartais gal tai ir puiki strategija, bet šį kartą kažkaip jau padorumas reikalauja išeiti su daugiau mažiau aiškiu atsakymu, kaip ten buvo. Čia kaip kokia mįslė - įdomu tik kai sužinai teisingą atsakymą. 

0 Komentarai