meilė odontologo kabinete

 

Gal jau pasenau, kad su blevyzgų žanru man darosi ne pakeliui, bet ‘Pažadink mane’ pasirodė prastokas žanro papildymas. 

Banalu viskas nuo gražuoliuko dantisto, kurio raumenys kažkokiu stebuklingu būdu matyt net per gydytojo chalatą iki merginos, kuri įsivaizduoja esanti šlapio skuduro neverta, bet tam gražuoliukui yra tiesiog deivė. Visur išaukštinama fizinė išvaizda ir nors autorė teigia specialiai padariusi pagrindinę heroję nesirūpinančią dėl figūros, tai netrukdo jai tą figūrą turėti, kas dar labiau iškreipia situaciją. Veikėjai nesižavi vienas kito jokiomis savybėmis apart fizinių, todėl aš nejaučiau tarp jų jokios traukos. 

Tai, kas turėjo būti juokinga pasibaigia vos ne pirmame skyriuje, kuris pilnas noro būti šmaikščiu, bet iš tiesų ten tik daug burbėjimo su nelogiškai palyginimais. Labai keistai tos amerikietiškos klišės atrodo Lietuvos fone. Smagu, kad autorė pasirinko provincijos miestelį, tik gaila, kad nusprendė slėpti pavadinimą, nes taip viena ranka atėmė tai ką kita buvo davusi. 

Greičiausiai nesu tokių knygų skaitytoja, nors esu praeityje skaičiusi puikių jų pavyzdžių, ir mane per daug kas juose erzina. Šiaip ar taip net vertinant žanro rėmuose, pasirodė toks paaugliškas bandymas rašyti, kuriam dar tikrai anksti buvo palikti mėgėjų forumų platybes. 


0 Komentarai