dar vienas psichotrileris

Dar vienas išgirtas ir, rodos, nuvalkiotas psichologinis trileris, pagal kurį kepamas ir filmas. Kažkaip man pavyko pasislėpti ir nuo šios knygos, ir nuo visokios spoilinančios informacijos. Nors šiaip jau mane labiau turbūt suspoilino pirmas skyrius, po kurio tikėjausi visai kitokios dinamikos kūrinio, o gavau, nors ir įtraukiantį, visgi gana vidutinišką, įprastoje popsiniams psichologiniams trileriams smėlio dėžėje besikapstantį romaną. 

Įtraukė. Gerai sudėliota istorija. Neblogi plot twistai –  mane tai tikrai kai kurie pribloškė. Oficiali psichologinė liga suteikia tam tikro šarmo visam siužetui, juo labiau, kad ir originalų foną trileriui sukuria, kai pagrindinė veikėja negali išeiti iš namų. 

Tačiau man pritrūko šiek tiek dinamikos, protarpiais visgi darydavosi nuobodoka, nes viskas gana ištempta. Kai viskas susistatė į vietas, geriau supranti, kodėl to ar kito epizodo reikėjo, bet skaitant visgi svarbiausia ar įdomu. Man norėjosi, kad veiksmas suktųsi ne apie vieną kaimynų namą, bet apie visus, kad vyktų kažkokia interakcija, apie kurią žinotų tik knygos pasakotoja, kad kažkas labiau rutuliotųsi pro tą langą, juo labiau kad visi tie kaimynai buvo pristatyti, o kur dar tas pirmas skyrius, kuris lyg tokiai idėjai ir buvo parašytas!

Nors ir toje pačioje smėlio dėžėje su įprastais popsiniais trileriais murgdosi šis romanas visgi pasirodė kiek aukštesnės klasės ir tarkim lyginant su artima giminaite „Mergina traukiny“ turiu pasakyti, kad „Moteris lange“ man tikrai patiko labiau – konkretesnė kažkokia ir konstruktyvesnė, su pagrindine veikėja galima sugyventi, atomazga žmoniškai išplaukusi, jokių dirbtinų intrigos kūrimo elementų. Pranoko lūkesčius prieš atsiverčiant, ne visai tai, ko tikėjausi atsivertus, bet tikrai intriguojantis skaitinys. 

0 Komentarai